Träning



Vad det gäller träning brukar jag bara gå, spelar ingen roll om jag har lust eller inte. Det är som att äta. Man bara gör det. Ibland med mer entusiasm än andra gånger. Men oftast är det såå skönt! Det lustiga med träning är att de gånger man känner sig rätt motiverad före passet blir det tungt under passet och tvärtom. Idag var en sån gång jag längtade till träningen, men väl där var jag inte alls så peppad längre. Då är det tur att man har en så bra ledare, Otto Ziegler, och alla andra stammisar på passet som tjoar och ropar peppande! Men det är de gånger man får kämpa lite extra som man också kan vara lite mer nöjd med sig själv efteråt.

Skivstång/kondition var det idag. Ett så bra upplägg! Ca 1 timme skivstångspass och sedan ca en kvart med intervaller för att få upp konditionen också. 2 flugor i en smäll med andra ord!
Idag blev det dessutom 5 intervallövningar extra och så hade Otto bakat så vi fick kaka som belöning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0