Smak av jul!

Idag började jag dagen med en kylig promenad och passade på att kasta lite skräp. Jag är noga med sorteringen, men tyvärr har vi sopstationen en liten bit bort så det blir alltid överfullt innan det är dags att kasta.



Sedan vara det mysfrukost med varm choklad och äggmacka framför TVn och kongolesisk film: "Rafiki Mubaya". Så rolig :-)

I morgon är det första advent och det lilla julpynt jag har har åkt fram. Har verkligen julmyskänslor nu. Särskilt med den fina snön utanför fönstret. Har köpt mina allra första julstjärnor också! Tips på hur man tar hand om dem på bästa sätt?





Avslutade dagen med julbord hos Clas på Hörnet. Riktigt julbord och riktigt gott! Nu är jag redo för första advent :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0