Familjehelg




Hemma igen efter en skön helg med mycket familj. När man bor långt borta från familjen ses man inte så ofta, men när man väl gör det så är det bara för att umgås och det är bra. Som jag trott blev det inga långa sovmornar, men det gör ju inget. Däremot blev det några härliga höstdagar med bl. a. fin promenad i Slottsskogen i Göteborg. En stor park mitt i stan med hästar, getter, sälar m.m.

Jag älskar Stockholm och tycker det är så vackert, men någon slottsskog har vi minsann inte!



Det blev tåg hem för min del. Det är alltid spännande att se hur det går... och idag gick det bra! Prick i tid. Tack SJ. Brukar somna så fort jag sätter mig på tåget, men idag satt jag och läste hela vägen. Bra gjort!


Fick låna boken av en kollega. "Finns inte på kartan" av Carin Hjulström. Lite seg i början, men annars en småmysig bok om livet i glesbygden.

Nu är det slut på långhelgen och imorgon ska jag upp tidigt tidigt och jobba.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0