Fashion



Det här blir nog aldrig en riktig modeblogg, men det hindrar ju inte från en liten posebild eller hur?

Klänningen är edc by Esprit. Köpt från ellos.

Var inne på sidan nu och såg att de har sänkt priset med 50%. Typiskt. Jag köpte den också för rabbaterat pris iof, men inte riktigt halva priset. Men så är det ibland!

Tänkte ha denna klänning när vi åker till Afrika. Det är ju liksom långkjol som gäller där... Klänningen var lite lång för mig, så jag har sytt upp den idag. Använder inte långklänning så ofta, men det här blir nog en av favoriterna :-)


Kommentarer
Postat av: Charlotte Neuman

Vilken fin klänning=). Åh, vad vacker du är Viktoria!! Du kommer göra succé i Afrika med den!! Kramar Charlotte

2010-10-26 @ 11:05:53
Postat av: Viktoria

Tack Charlotte!! Blir svårt att äverträffa de afrikanska kvinnornas kläder, men jag gillar denna skarpt! Kram kram

2010-10-26 @ 21:13:39
URL: http://nevertoolate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0