Härliga lördag!

Vaknade tidigt idag och masade mig motvilligt ur sängen. Men vilken underbar morgon det blev! Härligt att vara uppe tidigt när det är alldeles lugnt och stilla ute. Särskilt en vacker höstdag som denna. Klarblå himmel och den härliga höstsolen som lyser upp de vackra träden. Tyvärr hade jag ingen kamera med mig.

Var på ledarträff med församlingen. När det var dags att gå hem var det en som ville ge bort 2 biljetter till Hem & Villa-mässan i Älvsjö! Jag som hade tänkt gå dig i morgon :-) Så häftigt när man på sådana sätt kan hjälpa varandra helt utan att veta om varandras behov i förväg!



Nu väntar jag besök av en vän jag inte sett på länge. Ser fram emot en kväll med härligt tjejsnack och uppdatering. Har saknat det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0