Höstfest

Höstfest i kyrkan idag! Mycket chili con carne och väldigt mycket äppelpaj :-) Med all träning igår åt jag mycket och med gott samvete (vilket jag troligtvis hade gjort annars också!)



Dagens outfit. Klänning från H&M.


Och så blev det lite bröd såklart. I morse satte jag två degar. Dels startade jag upp en surdeg som ska bli dinkelfavorit till en kollega i morgon. Den andra degen jag startatde var mannens nya favorit - äpplefrallor. Grundreceptet är Martins enklaste frukostbulle. Nu har jag pimpat dem med att riva ner ett äpple i smeten samt lite solrosfrö. Idag mixade jag ca 300 g rågsikt och resten grahamsmjöl. Kul med lite variation och dessutom extra fibrer. Gräddade dem nu ikväll och så här ser de ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0