Träningsevent

Jodå idag blev det en vilodag. Dessutom med en timma extra!

Igår var det däremot fullt upp. Städning av kyrkan med efterföljande fika från kl. 9-12. Kl 13 var jag på Karlaplan för att dansa och träna. Den fantastiska Omid Dadary och hans Mind Over Matter med flera grymma instruktörer ordnar dessa event ca 1 gång i månaden. Fantastiskt kul, svettigt och alldeles underbart! Överskottet går dessutom till de hemlösa i Stockholm. Jag brukar vara med hela eventet, men igår gav jag upp vid kl 19 och missade sista passet med Per Markussen. Vilket jag ångrar lite när jag redan bytt om och stod och tittade på ett så härligt pass lett av en Per i stor, svart afroperuk :-) Men oj vad jag var trött! Efter hemkomst och lite mat i magen somnade jag faktistk med huvudet på köksbordet! Lyckades dock av bara ren vilja ta mig till duschen för att slutligen dimpa ner i sängen.

Övriga instruktörer detta event var Dorotka Baburin, Emilio Perelli och Walter Zuniga. Fantastiska instruktörer med otrolig energi!


Omid och Dorotka


Lite filmklipp från eventet:

Omid Dadary - DanceAerobic

Per Markussen - Disco Dance

Crossfit med Walter

Emilio Perelli - Jazz

Dorotka Baburin - BodyJam






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0