Viloläge

Idag har jag bakat bröd till arbetskollegorna och levererat dem till jobbet. Har försökt få tag i papperspåsar till bröden eftersom det är så tråkigt att lägga dem i plastpåsar direkt. Fick kontakt med en trevlig prick på Coop Forum och cyklade dit i den lätta snöyran i morse och köpte en hel bunt! Så nu slipper jag snatta brödpåsar från affären :-) 

Hann med ett träningspass idag också och intog sedan viloläge med en stor kopp te och nybakt bröd! (Det goda Kashmiri tet i den fina burken fick jag av fina vänner när jag fyllde år)



Måste bara tipsa om Pain de Martin. En brödblogg som inspirerat mig att börja baka. De här frukostfrallorna gör jag flera gånger per vecka, för de är så himla enkla. Om man river en rå rödbeta och lägger i smeten så blir de det godaste frukostbrödet du ätit!

Kommentarer
Postat av: sara

DU inspirerar! viloläge är bra ibland :)

2010-10-23 @ 12:38:48
URL: http://savetheday.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Tack!

2010-10-23 @ 22:23:54
URL: http://nevertoolate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0