Årets första...


...getingar. I morse hittade jag dessa stora getingar i mitt rum! Misstänker nu att vi har ett getingbo utanför fönstret. Dessa två stackare blev dock inte långlivade sedan jag upptäckte dem...


...cykeltur. Äntligen skulle jag fixa till min cykel och ta min första cykeltur för i år. Skulle iväg och dansa så jag var lite halvstressad. Hade förberett det hela och köpt ny slang till cykeln. Så klart var det fel storlek. Så jag provade att laga hålet i den gamla istället. Det var ett rejält hål så det var lätt att hitta. Svårar att laga eftersom det satt precis vid ventilen, men jag trodde att jag lyckats. Alldeles för sen började jag trampa iväg till Balettakademin. Hann dock bara 2 meter innan jag upptäckte att däcket var alldeles platt. Suck. Fick springa upp och hämta nyckeln till mannens cykel istället och trampade iväg på den. Tur att vi jämnlånga och har sadeln på rätt höjd.

Åh vad härligt det är att cykla!



Bilden är från en av mannens och mina cykelturer 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0