Brämhults



Dagens kvällsmat - Omelett med purjo, majs och soltorkad tomat på tunnbröd med en massa philadelphiaost. Toppa med tomat och örtsalt! Dagen till äran lyxade jag till det med Brämhults juice. Så kul att det finns en juice uppkallad efter orten där jag växte upp! Färskpressad och jättegod!

Jag minns när jag var yngre och spelade handboll. Målvaktens pappa jobbade på Brämhults juice så hon hade nästan alltd med sig olika juicer som matsäck när vi var runt och spelade matcher. En gång hade flaskan legat kvar i bilen en lång stund. Det måste ha varit ganska varmt. För när vi skulle hem och juicen skulle avnjutas hade någon typ av jäsningsprocess börjat och det luktade inte så gott. Såå färsk är Brämhults juice! Så ställ den i kylen :-)


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag har faktiskt - tro det eller ej - aldrig smakat en Brämhults juice!!! Men de verkkar jättegoda! Vilken är din favorit?

2011-06-25 @ 18:00:00
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Dricker inte Brämhults så jätteofta, men denna var god!

2011-06-25 @ 20:03:43
URL: http://nevertoolate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0