Fredagsmys

Varit ledig idag. Så välbehövligt efter en kaosvecka på jobbet! Ska jobba i helgen så har bara tagit det lugnt idag. Igår var jag så trött att jag inte ens orkade borsta tänderna. Gick helt sonika bara och la mig och sov när jag kom hem efter dansklassen. Det händer inte ofta, bara några gånger om året. Jag gillar egentligen inte att sova utan att ha borstat tänderna. Känns inte så fräscht, särskilt inte på morgonen efter, men ibland orkar man bara inte.

Idag blev det iallafall sovmorgon, promenad och träning i gymmet. Har också bläddrat i min nya bok som kom med posten igår!


Var helt trög i huvudet så har nu slängt i mig en kopp kaffe och massa smågodis! Jag som aldrig äter smågodis annars. Men nu hade vi över sen mannens 40-årsfest för 3 veckor sedan och ibland så behöver man en liten sockerkick! Persikor och Daim är mina favoriter. Äter nästan inget annat när det gäller smågodis. Daim fastnar lätt i tänderna så ikväll blir det garanterat en noggrann tandborstning!


Nu står degen på jäsning och jag ska hoppa in i duschen. Här ska det bli fredagsmys när mannen kommer hem!

Puss och Kram :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0