Borstning on the go!


Ikväll på vägen hem såg jag något lite märkligt. En man/kille som såg ut att vara ute på en helt vanlig rask promenad. Inget konstigt med det. Det märkliga var att han borstade tänderna samtidigt! Med tandkräm och allt. Det såg jag för han spottade emellanåt. Mitt på gatan.

Kanske han varit ute och smygrökt och försökte dölja röklukten för frun. Men är det inte konstigt att komma hem och lukta tandkräm. Och varför då inte bara använda sig av tuggummi? Eller också var han en väldigt effektiv man. I dagens stressade samhälle hittar ju folk nya sätt att ta vara på tiden hela tiden. Både kvällspromenad och tandborstning i en smäll, varför inte?  Snart kanske vi hittar spottkoppar på tunnelbanan också. Nya flugan: Tandborstning on the go!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hm... mycket märkligt.

En gång såg jag en kvinna i diskhandskar som stod och rengjorde en bankomat här på Kungsgatan med en trasa. Sen tog hon av sig handskarna och fortsatte gå. Snällt att göra rent dom men det här var nog nåt maniskt...

2011-02-08 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0