10 år sen studenten!

Undrar varför jag sitter inne framför datorn när jag är ledig och så fint väder ute, så nu går jag ut i solen!! Behöver en slappdag efter 7-dagar-i-sträck-jobb för att ladda inför helgens jobb...

Inget sommarlov här inte, inte än. Men snart är det semester och sedan mamma"ledighet". Fördelen med att jobba är att man tjänar pengar även på semestern! När man studerade var man ofta tvungen att jobba på sommaren, men nu är det bara LEDIGT när man är ledig. Det är gott!


Jag och fina tjejerna på vår receptarieexamen för 4 år sedan. Vem kunde ana då att vi skulle hamna i Sthlm och med en liten unge i magen? 

Som en fd gymnasiekompis reflekterat över så var det 10 år sedan vi tog studenten från gymnasiet. Tänk vad tiden går fort! (Hittade inga bilder därifrån, var det före digitalkamerans intåg måntro?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0