Nyfiken


Har ju känt att det rört sig i magen ungefär sedan v. 17. Då bara som en svag känsla som inte alltid var lätt att skilja från en lätt orolig mage. De senaste veckorna har det rört sig betydligt tydligare och igår kom det, den första rejäla sparken! Jag hade lunchrast och stod i lunchrestaurangen och skulle beställa mat. Då kom det en kraftig spark i magen så jag ropade till.

I början var det nästan lite obehagligt när man kände hur det rörde sig i magen, men nu är det bara mysigt!




Det är inte mer än att man blir lite nyfiken på det lilla livet där i magen. För varje dag som går och han/hon växer så blir jag mer och mer nyfiken på vem det är som ska komma ut. Hur kommer han/hon se ut? Hur kommer personligheten vara? Vem blir han/hon mest lik? etc.

Tänk, en del av mig som kommer leva vidare i en annan person. Denna person kommer också vara en del av mannen och så lite eget på det. Kan ju inte bli annat än en skön lirare :-)

Lite läskigt att få se en del av sig själv hos en annan människa. Jag med alla mina konstiga sidor. Och för att inte tala om mannens :-) Många härliga skratt kommer det att bli!

Kan det inte bli september NU!


Både blus och jeans från Ellos. Den här toppen blir nog en favorit. Luftig och sval med plats för magen att växa. Skönt på sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0