Supershopping


Var på ett jobbmöte inne i stan igår vilket resulterade att jag strosade runt i lite affärer efteråt. Även om jag jobbar så nära själva centrum är jag sällan där och har ofta inte ork, lust eller tid att gå i affärer. Men igår hade jag allt det där, dock var jag utan pengar på kortet i sista affären, men hade med mig kreditkortet som back-up :-) Jag brukar alltid sätta av en stor del av lönen på ett sparkonto direkt när den kommer så jag inte ska spendera så mycket och igår, dagen före löning tog de helt enkelt slut. Men jag gjorde bra shopping ialla fall.



Öppningserbjudande med nedsatta varor på Intersport samt rea på Stadium


Nedsatta varor på Åhléns. Blev 6 frukostskålar. Behövligt då våra tidigare är kantstötta och trasiga nästan allihopa.



Halva priset på frisörschampo (+personalrabatt) på Åhléns apotek som numera är Apotek Hjärtat. Där sprang jag också på min tidigare kollega. Kul! Vi saknar henne hos oss. Hon är alltid så go och glad!

Idag blev det också lite shopping på hemmaplan. Vi har många bra erbjudanden nu, så det blev lite fler Estelle & Thilde-varor, både till mig och till framtida bebis. Nu vet jag inte om jag riktigt tror man kan förhindra hudbristningar så mycket då hormonerna spelar stor roll, men om man ändå ska smörja in sig kan man ju lika väl använda en ekologisk och oparfymerad olja som den här!




Mannen fick lite grejer också. Nedsatt pris samt personalrabatt :-) Nu är det färdigshoppat för den här månaden... Fast i morgon blir det lite shopping också. Vi ska hyra bil och åka på 40-årskalas i Kolmården. På vägen tänkte vi titta in till IKEA.
IKEA en lördag precis efter löning, undrar om det är fler än vi som tänkt åka dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0