Veckans träning

Måndag: Forma Kroppen-pass 1 timme
Tisdag: Bål-pass 30 min + 40 min promenad
Onsdag: Gym 1,5 timme + 40 min promenad
Torsdag: Street/Jazz 1,5 timme + 40 min promenad
Fredag: Vila
Lördag: Gym 1 timme + 40 min promenad
Söndag: 40+40 min promenad

En bra träningsvecka! Så skönt att ha gymet som granne :-)


Magen och jag efter lördagens gympass som avslutades med lite bastubad :-) Skönt att få avreagera sig lite efter stressig jobbdag - ja, jag jobbade helgen. Lördagkväll är idealiskt att gymma, nästan tomt inne i gymmet.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, vad roligt att ni ska ha barn! Grattis!!

2011-03-21 @ 10:43:47
Postat av: Anna

Ja, det är inte lätt att veta hur mycket man kan träna med en liten där inne. Men du verkar redan vältränad & kan säkert träna hela vägen med lite modifikationer på övningar (du har ju en bok med övningar som är ok) & så länge det känns bra.



För min del är det svårare att veta hur länge jag kan träna som har två barn i magen + att bäckenet blir svagare för varje graviditet. Men jag tar det lugnt, så det ska nog gå bra.. :)



Ha en bra dag!

Kram

2011-03-22 @ 08:07:20
URL: http://www.trendotraning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0