Nya kläder


Just det, kläderna från Ellos har kommit! Det var en rejäl påse jag fick hämta på Postens utlämningsställe. Hade beställt 2 par mammajeans i 2 olika storlekar och längder var, så det var rätt tungt. Och så var det något linne och en kjol också, samt jeans till mannen.

Om man går in på Ellos sida och läser omdömena om herrkläderna så ser man att det oftast är kvinnan som köper till sin man, i alla fall är det kvinnorna som skriver omdömen om hur hennes kille/man passade i kläderna. Lite intressant det där.




Skönt med byxor som passar och inte skaver runt magen!

Svårt hitta snygga mammakläder. Vill ju inte lägga alltför mycket pengar på det heller då det bara är några månader man kan ha dem. Hoppas på en varm och skön sommar så man kan ha kjol.

Nu letar jag efter en snygg mammabikini, eller tankini rättare sagt. Tycker den här från BonPrix är jättefin, men tyvärr utsåld. Var inne på TopShops hemsida och de hade den här fina. Ska tydligen finnas på nyöppnade Topshop vid Hötorget. Får kila dit senare i veckan och kolla, för idag åker jag och mannen till Trosa Stadshotell och lyxar till det med lite SPA!

Jag har semester hela veckan. Vilken lyx! 

Allt letande efter sommarkläder får mig att längta ännu mer till sommaren och 4 veckors semester!



Kommentarer
Postat av: sara

åh alltid lika roligt att bära hem postorderkassar! :) vilka fina tankinis, är det farligt att sola magen för mycket eller har man det mest för att det är bekvämare? hoppas du och mannen får en skön och solig helg!

2011-05-20 @ 15:49:20
Postat av: Viktoria

Nej, vad jag förstått är det inte farligt att sola. Dock förändras pigmentet under graviditet och det är lättare att få pigmentfläckar, men det gäller hela kroppen. Tyckte mest att de var snygga och så behöver man inte känna sig så naken på stranden.



Jag behöver iaf inte tänka på att trimma magrutorna det här året :-)

2011-05-20 @ 17:44:48
URL: http://nevertoolate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0