I gång!


Äntligen igång!

Idag var jag på mitt första "riktiga" pass och blev rejält svettig! (BabyWork-passen är inte så jättesvettiga). Det blev ett 30 minuters EasyLine med Sanna på Må Bättre och så kunde jag inte låta bli att fortsätta en stund inne på gymmet också. Det blev ryggresningar, core i form av bla sidoplanka med rotation samt en skvätt höftlyft på boll.

Ska försöka strukturera upp träningen lite mer nu och planera in lite pass i veckorna. Mannen jobbar hemifrån varannan vecka och så har jag ju svärmor som kan vara barnvakt också! Gymmet ligger granne med oss så det är enkelt att smita över :-)


Inte världens bästa bild, men så här glad och svettig var jag när jag kom hem!

PS. Om ni gillar MåBättre på Facebook har ni chans att vinna 3 timmar personlig träning med deras nya PT Katharina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0