Längtan


Trots en strålande solig dag här hemma bara längtar jag att få åka iväg till ett ställe där det är ljusare än 3 timmar per dag och temperaturen ligger runt 25. Jag vill ha SOOOL!! Bara få åka iväg och lämna den här lilla, just nu väldigt smutsiga och ojulpyntade, lägenheten.



Sitta under en palm på en strand, äta vattenmelon, svalka sig i vattnet och gå på restaurang på kvällen. DET är vad jag vill just nu! Någon som vill åka med? Jag kan åka när som helst.


Min och mannens första charterresa (sen bröllopsresa) gick till Rhodos. 2008. Ljuvligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Här är reselängtan också stark, framförallt hos Darlingen som kollar resor flera gånger om dagen..Ni två får slå era påsar ihop och dra iväg ;)



Sv: Jag jobbar i Boden, fyra mil från Luleå. Men om du ska upp så måste du säga till så får vi ses! Vore superkul ju! :)

2011-12-05 @ 20:36:19
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0