Bajs


Idag började vi dagen med att gå introduktionsutbildning för handledare. (Mannen håller på att ta körkort och jag tänkte vara handledare för den privata övningskörningen). Sedan fortsatte jag och lillen direkt till kyrkan. Jag skulle vara där lite tidigare eftersom jag skulle vara med och sjunga idag.


Det här är dagens skörd av lillens bajsiga kläder. Han har iallafall en klok mamma som tog med ett ombyte. Tyvärr blev det två härliga ryggbajsar så efter den andra fick han ligga naken (med blöja) i ytteroverallen. Så kan det gå. Jag har iallafall lärt mig att det kanske är ännu klokare att tillochmed packa ner två par ombyten om man ska vara borta hela dagen...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, igenkänningsfaktor; hög! :)



Sv: Å, tack för tipset, ska kolla upp om de finns på någon webshop eller här i närheten :)

2011-10-24 @ 21:04:19
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0