Databefriad


Ursäkta igen för dålig uppdatering. Jag har dock varit utan dator och internet denna veckan och oj vilken abstinens jag fick :-)

Veckan har trots detta varit bra. I onsdags intoducerade vi lillen för gymmet. Jag fick tina upp mitt gymkort och jag och lillen var på Babywork! Gympa för gravida och nyblivna mammor där man får ta med sig sin lilla bäbis. De små får ligga brevid mamma på en matta medan mamma tränar. Det var verkligen basic pass, men just perfekt nivå för mig just nu. Har saknat gymet och personalen där.



Lillen skötte sig exemplariskt genom att ligga och sprattla under tiden han spanade in mamma och de andra bäbisarna.

Skönt att komma igång och ut och träffa andra mammor och bäbisar och få visa upp lillen för gympersonalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0