Promenix


Ja, jag håller mig till mina dagliga promenader. Det blir en timmes promenad varje dag. Resten av dagen sitter jag i soffan med lillen och ammarvirkar, tittar på TV och läser. Ibland sitter jag bara och tittar på lillen :-)

Han växer fort nu. Varje dag märker man hur han är mer medveten om sin omgivning. Det verkar också som han har förstått skillnad mellan natt och dag. Han kan sova långa pass på natten och är mer vaken på dagen. Det är skönt - även om det blir svårt att få någonting gjort under dagarna när han är vaken. Det funkar dock ganska bra att lägga honom i babygymet eller babysittern ett tag och så har jag ju bärsjalen också.


En snabb fotopaus från dagens promenad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0