CoreWellness


Idag har jag provat att träna till DVD för första gången i mitt liv. Och inte vilken träning som helst, utan en gratis reklamDVD med coreövningar från TENA :-)



Ca 20 min med bäckenbotten- och coreövningar samt lite stretch. Inte jobbigt alls, men jag gillar konceptet att träna till DVD. Allra helst går jag ju till gymmet, men när man inte har barnvakt eller så mycket tid att springa iväg var detta ett bra alternativ. Men skulle vilja ha något lite mer avancerat. Jag gillar att gå till gymmet och köra vikter själv, men just nu känns det som att pass är det som gäller för mig för att komma igång. Lättare att motivera sig och inspireras på gruppass tycker jag, särkskilt nu när man inte tränat på ett tag. Ska verkligen börja försöka komma igång lite mer nu.


Hitlers hund var en övning som ingick i DVD-passet. (Och ja, det är precis så rörigt hemma hos oss som det ser ut på bilden :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0