Och så lite Friskis

Vi kunde inte hålla oss, mannen och jag. Våra muskler suktade efter lite härligt motstånd. Så, vi tog en tur till Friskis & Svettis här i Borås. Hade tänkt köpa ett klippkort på 10 gånger och dela på, men de var visst personliga + att man var tvungen att betala medlemsavgit också, så det fick bli en enkelbiljett var. 70 kr. Ändå helt OK.



Friskis & Svettis här i Borås är jättefint! Stort, fräscht gym i två våningar där det finns alla möjliga tänkbara maskiner samt en stor konditionsavdelning med många maskiner. Nästan folktomt också så här en fin söndagkväll när de flesta troligtvis är hemma och grillar :-)





Jag fick till ett jätteskönt gympass med både framsida och baksida överkropp. Det var så länge sedan jag var på gymet nu att musklerna var redo att köra :-) Självklart är jag noga med att lyssna på kroppen för det är livet i magen som får styra.

(Bilder är hämtade från F&S hemsida).


Kommentarer
Postat av: jen

Oj vilket stort och fint gym det va!

Jag jobbar ju på Worldclass och vi har inte sådär stort gym och det r fint, men det där va riktigt fint!



Jag tror att nästan alla har semester nu och när vädret är så fint fortf så är nog inte gymet det första ställe de söker sej till - iaf inte de "vanliga motionerärna" ;)

2011-07-11 @ 16:50:45
URL: http://www.misshart.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Ja, det är riktigt fint! Och jag tror också att de flesta tränar lite mindre, eller på annat sätt på sommaren.

2011-07-14 @ 10:10:26
URL: http://nevertoolate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0