Ingen bulle...


... i den här ugnen inte. Nej det är snarare en liten duracellkanin som börjat göra väsen av sig. Nu kan till och med mannen känna utanpå magen att det är någon därinne :-)

Efter en ganska aktiv dag med bl. a. grill hos fina vänner och gudstjänst landade jag i soffan och då vaknade han/hon till liv minsann. Lite läskigt att något man inte kan se rör sig så där inuti. Men jag antar att det bara är att vänja sig :-)

 

vårdguiden kan man följa barnets utveckling vecka för vecka. De rekomenderar att man som par ska fylla på kärlekskontot och göra roliga grejer tillsammans. Så jag bokar in några dagar på SPA för mig och mannen. Det låter väl bra!


Kommentarer
Postat av: sara

åh spa lät inte fel, vad skönt för er! :) jag måste säga att jag blev riktigt impad av att du byter cykelslang, men bra kvinna reder sig själv säger man väl :)

2011-05-02 @ 21:30:24
Postat av: Viktoria

Ja, SPA ska bli härligt!

Oj, en cykelslang är inte så mycket att impas över. It´s a peace of cake :-) Men jag tycker om att reda mig själv. I vår familj är det jag som står för det praktiska och mannen för teorin :-)

2011-05-03 @ 00:04:41
URL: http://nevertoolate.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0