Paket på posten!

Jag brukar inte hoppa över dansen på torsdagar, det är ju oftast veckans höjdpunkt. Men idag blev det raka vägen hem istället. Var alldeles för trött för ett danspass. Behöver sömnen mer idag.

Möttes av det här när jag kom hem:



Det är lilla mamma som skämmer bort mig med att skicka små paket då och då. Så roligt att komma hem när man hittar dem! Det är fördelen med att ha föräldrar som bor i textilstaden Borås. Tror att Borås har typ flest utförsäljningar i hela Sverige :-)

Den här gången var det den här fina tunikan från Mac Scott. Kommer passa min växande mage fint nu till våren/sommaren. Tack mamma!






Hälsningar en trötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0