Hemma!


Hej kära bloggläsare!

Ser att ni varit trogna och kikat in här trots totalt stopp här på bloggen. Det gläder mig att ni inte tröttnat!

Vi har varit i Borås hos mina föräldrar hela lilla familjen och tiden där har jag inte prioriterat framför datorn. Men nu är vi hemma igen och uppdateringarna ska förhoppningsvis bli lite bättre.

Veckan i Borås har lillen fått träffa hela tjocka släkten! Min farmor fyllde 98 år och det var stort släktkalas! Kul att få träffa alla - det blir inte så ofta längre. Sedan har lillen blivit uppvisad för grannar och andra vänner och så träffat kusinerna så klart!


Mamma, lillen och packning på Herrljunga station. (Pappa körde oss dit så jag skulle slippa tågbyte med alla grejer). Skötväskan är en JJ Cole Mode Tote Bag och superpraktistk!

Både bilresan dit och tågresan hem gick bra. Jag och lillen var själva på tåget hem då mannen tagit flyget några dagar tidigare. Lite orolig var jag allt, men fått tipset att boka biljetter med platser nära handikapplats. Det var jättebra! Hade hela vagnen för oss själva och barnvagnen kunde stå uppe på handikapplatsen under hela resan. Ett hett tips för er med barn som ska åka tåg!


Många leenden, men svåra att fånga på bild.

Under veckan som gått har lillen upptäckt sina händer, lärt sig säga "ugh",fått regelbundna mat-och-sovtider på natten samt kommunicerat med många härliga skratt och lite tungvisning. Just det - han har lärt sig läsa franska också!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, han är ett genibarn ;)



Sv: Tack så mycket :)

2011-11-16 @ 19:06:56
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0