Glatt hjärta

Ibland har man det bra. Mannen kom hem tidigt idag för att städa lägenheten innan han åker upp till Lule igen. Jag passade på att ta en tupplur och lillen somnade på svärmors rygg. Nu är det absolut dags för en kopp kaffe. Tror hormonerna börjar sina och kaffet får ta över för att hålla mig pigg och alert :-)


Så här dricker jag ofta mitt kaffe. Mycket mjölk och en klick glass. Idag lyxade vi till det med en banan också :-)

Här sitter jag alltså med en nystädad lägenhet, en utsövd sötnos + mamma och nybryggt kaffe. Dessutom luktar lägenheten nybakt bröd eftersom svärmor har bakat. Ja, livet kan ju definitivt vara sämre!

Ja, en semla till det hela hade ju iof inte varit helt fel heller...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad härligt! Och jag som inte är någon stor kaffeälskare tycker det där ser supersmarrigt ut..Fast får man skippa kaffet? ;)



Sv: Jag tycker att det skulle vara så konstigt att inte ha ett namn på magen..Pratar man med den hela tiden, och vet inte vem man ska tilltala? Haha :)

2012-02-15 @ 09:16:51
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0