Andra hemmet



Just nu känns gymet lite som mitt andra hem. Världens gulligaste personal som gärna passar lillen medan jag kör ett kort pass. Brukar försöka smita förbi och köra 30-min pass när lillen sover. Måndag och torsdag har de även barnpassning på förmiddagarna (kvällstid har de barnpassning alla dagar) och då är det inte så noga att lillen sover. Häromdagen tänkte jag köra. Men lillen vaknade efter 10 min. Gulliga personalen erbjöd sig ändå att ta hand om honom medan jag tränade (trots att det inte var barnpassningstid). Grejen var den att lillen hade bajsat och jag hade såklart glömt fylla på blöjor i skötväskan så det fick bli att traska hem igen.

Igår var det Baby-work då de små får följa med på passet. Sanna körde ett grymt cirkelpass och avlslutade med 10 olika plankor! Så idag är magen lite så där gött mör

Om det inte är träningsdag så kan man ju smita förbi och norpa en gratis kaffe istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0