Deg överallt


Idag såg det ut så här när jag tittade till min deg. Deg i hela kylen.

Dessutom droppade det deg på golvet som jag naturligtvis trampade på med mannens tofflor. Så nu är det härlig rödbetsdeg nertrampad i köksmattan också. Kaklet i köket blev även det rosaskimrande... 

Men tillslut blev det 20 rödbetsfrallor och 4 dinkelfavoriter! Vilken tur att jag gick upp i tid iallafall. Har hunnit städa upp all rosa deg och ska nu gå och lämna lite blod (om blodvärderna är OK vill säga).


Rödbetsfrallor klara för leverans


Uppmanar alla att lämna blod. Så enkelt och kan hjälpa många! Ganska trevligt och så får man en liten koll av blodvärdet också! Klicka här för att ge blod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0