Trötter


Började få känningar i halsen i går kväll. Men trodde att det var allergin som spökade. Men i morse vaknade jag av att den grymmaste förkylning angripit min kropp. Knivar i halsen, snorig näsa och allmänt hängig hela jag. Och vi skom ska ut och resa idag.



Vaknade redan kl. 6 i morse. Gick upp och kurerade med lite ljummet honungsvatten, kiwi och ostfralla samt en Bafucin på det. Packade väskan inför resan och gick sedan och la mig och sov igen. Tack och lov fick jag 2 timmar sömn till. Känner mig fortfarande hängig dock.



Visst är det typiskt att man blir sjuk när man får semester. Som om kroppen hållt ut under tiden man jobbat, men när man väl slappnar av så slår det till. Jag har dock varit ledig en vecka redan och tror att jag helt enkelt blivit smittad av någon medresenär på gårdagens resa. Tror bergis på att jag sällan är sjuk pga att cyklar till jobbet och slipper trängas med alla baciller på tunnelbanan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0