Stresshantering

Ja, den bästa stresshanteringen jag vet är nog träning. Idag var det lite kaos på jobbet och man känner inte riktigt att man hinner med allt man ska göra. Ibland känns det som man inte vill att det ska komma några kunder för man har så mycket annat att göra, men det är ju egentligen kunderna som är det viktigaste och som vi finns till där för. Lite dubbelt det där. Brukar i alla fall tänka igenom dagen lite innan jag går hem och speciellt på allt jag faktiskt fått gjort. Det gör att man kan känna sig nöjd och sedan släppa tankarna på jobbet när man går därifrån. Tror jag är jätteviktigt!

Idag var en sån där dag när man bara jobbar och jobbar. Då är det ju fantastiskt att få komma till Balettakademin och Street/Jazz för mer vuxna och världens bästa Omid och bara dansa loss! Kombinationen dans, skön musik, härliga människor och rörelse är nog den absolut bästa stresshanteringen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0