Försökskanin del 2

I morse var jag på KS angående den där studien. De gjorde en rejäl koll. Blodtryck, lyssna lungor, lyssna hjärta, känna på mage, kolla reflexerna och så en massa blodprover. Sänka, järnvärde, andra vitaminer och så var det några till som jag inte minns. På det var det en del frågor om jag är frisk, sjukdomar i släkten osv. Nu väntar vi bara på svaren från blodproven och så får vi se om jag får vara med i studien. Om så är fallet blir jag lottad att antingen ta järntabletter två gånger dagligen eller få det injiceras. Båda preparaten är kända och används redan nu inom vården, så det känns bra. Jag hoppas som sagt på injektionerna.

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0