Elefant


Visst har jag skrivit om de här söta elefanterna tidigare. Jag satte igång och den har varit klar ett bra tag nu, men jag har liksom inte riktigt hunnit visa den här för er tidigare. Men här har ni den, min brun-blåa elefant!



Stoppade den med vadd från en billig IKEA-kudde samt pillade ner några bjällror också så den blir extra kul att leka med för lillen!




Men än så länge får den stå i bokhyllan. Conversen uppe till vänster i bild har mamma virkat!

Vill ni göra en likadan elefant så hittar ni mönstret här.

Nu håller jag på med en sån här kanin.

Hur är det med er - handarbetar ni något?


Kommentarer
Postat av: Charlotte Stiernspetz

Åh, vad söt elefanten blev. Du får lära mig virka så fina små djur! Själv stickar jag en del som du redan vet och dte är väldigt kul=). Ha det bäst. Kram

2011-11-19 @ 00:11:59
Postat av: Viktoria - s t j e r n f a l l

Åh så söta elefanter du virkat. Vad kul att du lämnade en kommentar hos mig så att jag fick se dom :) Hoppas det har gått bra med kaninen också :)

2011-11-27 @ 22:57:45
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0