Filmmaraton


Igår hade några av mina vänner ordnat ett filmmaraton med alla tre filmer i Sagan om ringen-triologin. Jag och lillen hängde på men bara på sista filmen. Vi hade liksom inte en hel dag vi kunde spendera framför TVn :-) 

Det var så längesedan jag såg dessa filmer. Men de är ju så bra så jag lånade med mig alla tre hem. Någon som är sugen och vill haka på att se någon är det bara att hojta till!


Lillen skötte sig riktigt bra! Med nappens hjälp höll han sig lugn och lyckades till och med sova sig igenom en stor del av filmen trots en relativt hög ljudnivå. Det bådar gott.

Imorgon tar vi hyrbil och styr kosan mot Borås! Någon som vill ses där kan ju slå mig en signal eller kommentera här på bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0