Underbara Barn

I fredags när lillen för en gångs skull sov på morgonen och jag borde passat på att sova ställde jag istället klockan och gick upp tidigt för att åka till Stockholmsmässan. Vi besökte både UnderBARA BARN och Hem och Villa utställningarna med mest tid spenderad på den förstnämnda.

Kul att gå på mässa tycker jag. Lite trångt med alla barnvagnar som trängdes på Barnmässan dock så det kunde vara svårt att komma fram till vissa utställningsbord ibland. Det är dock en mässa väldigt anpassad för oss med små barn. Det fanns både mysiga amningsrum och ett hörn med en massa skötbord där Libero bjöd på blöjor vid blöjbytet så det gick ingen nöd på oss. Lillen kunde fortsätta att äta, bajsa och sova som han brukar :-)

För att lillen skulle slippa ligga i vagnen hela tiden lånade jag en bärsele av BabyBjörn och kunde så bära runt på på honom en stund istället vilket han verkade tycka om. Funderar på att köpa en bärsele. Bärsjalen är jättebra och framförallt bekväm att bära i, men en sele är lite smidigare och snabbare att ta på.



Tyvärr fick jag ingen bild från vår lilla utflykt men här är en på lillen i sjalen. 1 vecka gammal.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0