Huvudlyx


Igår var jag hos frisören. Tänkte passa på innan bebben kommer. Var hos Yamen på Ladies & Gentlemen Hair Studio i Solna centrum. Förväntade mig inget speciellt, men blev såå väl omhändertagen! Under schamponeringen fick jag en ORDENTLIG hårbottenmassage på säkert 10-15 minuter. Lovely! Alltså det var massage på riktigt. Såå skönt, och kändes riktigt lyxigt. Ibland blir jag så besviken när jag går till frisören och alltihop är över på en kvart. Men Yamen kunde sina grejer han :-)

Blev väldigt nöjd med klippningen också. Egentligen inget nytt, bara tagit bort det slitna (5-10 cm) samt bytte sida på sidbenan. Tydligen ska man göra det med jämna mellanrum för volymens skull. Frisören lyckas alltid föna håret så där fint som jag aldrig lyckas med själv. Iof. brukar jag inte föna håret överhuvud tagen, men i alla fall...  



Jag brukar variera frisör. Har varit en del på Hårkakademin och Björn Axén Academy för elevklippningar tidigare. Brukar vara nöjd där för de tar också god tid på sig och brukar vara väldigt noggranna och intresserade. Men nästa gång blir det nog Yamen igen.

Just nu har de även nyöppningserbjudande och bjuder på en gratis Schwarzkopf-produkt :-)


Kommentarer
Postat av: sara

Det är alltid lika kul när man blir glatt överraskad av frisörer. Vad snyggt det blev! :) Det var förresten roligt att hinna träffa dig i kyrkan igår, tänk att nästa gång vi ses har du förmodligen en liten knatte i famnen!! ;)

2011-09-05 @ 07:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0