Mammamaffian


En gång i veckan brukar vi i mammagruppen träffas för en promenad och fika. Idag var det jag och Leo som bjöd hem de andra mammorna och deras sötnosar. En mycket trevlig eftermiddag tycker jag! Leo hade det bra han med. Han so,made vid promenadens början och vaknade en kvart efter att alla gått hem :-) Jag fick tillfälle att busa med de andra barnen istället.


Utanför fruktaffären för bananköp


Efterlängtat kaffe och tillbehör.

Innan promenaden fick jag till en timmes styrketräning på gymmet! För en gångs skull sov lillen hela passet. Förutom sista kvarten, men då tog gulliga personalen hand om honom.

En mycket trevlig dag!

Recept på kakor och brödet kommer imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0