Påsklov


Åh, ni får ursäkta den dåliga uppdateringen! Vi är fortfarande hos mamma och pappa i Borås och gottar oss. Jag och Leo alltså. Mannen åkte tillbaka till Stockholm i måndags för att jobba. Men lillen och jag tar det megalugnt här. Vi har det så bra. Helpension och mycket god mat!

Jag är sån att det är antingen eller. I normala fall äter jag rätt nyttigt och tränar bra. Men nu är det "semester" och jag frossar i både det ena och det andra. Svårt det här med "lagom". Men antar att det blir balans i det långa loppet ändå. Saknar dock gymmet och träningen. Musklerna skriker efter nya utmaningar. Här blir det mest lugna promenader med vagnen. Får se om jag får till något träningspass snart.


Ryggresning. Lite suddig bild från gymmet där hemma.

Ska uppdatera påsken i bilder när jag fört över bilderna.

Apropå lillen så var det både lite förkylning och två nya tänder på gång. Så vi hade några jobbiga nätter. Nu har tänderna börjat visa sig och vad gäller förkylningen är det bara slemmet i halsen kvar. Vi kurerar med vatten i mängd och högläge i sängen. Finns inte mycket annat att göra.

 

Imorgon blir det min gamla arbetsplats Navet med äldsta brorsbarnet och ev en tur till Götet och hälsa på vänner :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0