Härliga fredag


Efter dagens promenad och matshopping blev det sushi på sushistället i huset där vi bor. Sedan röjde jag loss i köket resten av dagen.

Resultatet blev en delikat grönkålslasagne samt nybakta frallor. Recept på lasagnen hittar ni här. Jag använde 1 paket fryst hackad grönkål. Finessen med den är citronskalet. Mycket gott! Jag gjorde dubbel sats samt slängde med lite keso också. Hade även köpt och skurit ner paprika som jag tänkte lägga i, men den glömde jag bort helt enkelt.




Ville ha ekologiska tomater och eftersom det bara fanns hela inlagda tomater som var ekologiska så fick jag krossa själv. Görs enkelt genom att helt enkelt klippa sönder dem med en sax.


Vanliga vardagsfrallor. Inga konstigheter. Receptet får ni en annan dag. Nu kallar lillen på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0