Färgexplosion!


I tisdags var jag och lillen ute på äventyr. Vi tog oss nämligen ut till Barkarby och IKEA. Lillen tyckte det var jättespännande och fick sitta i selen så han kunde titta på allt. Älskar att ha honom där. Då kunde vi prata och han fick ge smakråd. (Innan han somnade vill säga...)



Vi spanade in lite bokhyllor samt tyger. Vi kom hem med dessa fina tygerna samt några tallrikar till lillen och påsklämmor. Förstår inte vart alla påsklämmor tar vägen. Köper en ny påse varje gång jag är på IKEA... Tygerna ska bli förvaringsfickor som ska hänga på insidan av garderobsdörrarna.

I veckan investerade jag även i ett nytt förkläde från Åhléns. Håller med Billgrens om att allt blir så mycket roligare med lite färg!



Just det. Idag har lillens första lilla tand kommit fram!! Stora killen nu. Undrar om det blir ännu roligare att bita mamma i tutten nu...


Vaddå, jag biter väl aldrig mamma i tutten...



Kommentarer
Postat av: sara

ååh vilken fantastiskt härlig bild på leo med alla tygerna! visst blir allt bättre med färg jag håller definitivt med :) grattis leo till tanden!

2012-02-11 @ 10:23:11
Postat av: Stina

Förklädet är jättefint! Praktiskt med förkläde också när man lagar mat eller pysslar.

2012-05-27 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0