Separationsångest

Lillen älskar sina smakportioner. Favoriten är potatis-och palsternackspuré. Själv får jag ångest av att tänka på att han snart kommer äta mer vanlig mat än från mina tuttar.

De där amningsstunderna är guld värda. Så mysigt, och det är bara jag som kan ge. Speciell känsla det där! Dessutom är det ju så praktiskt att alltid ha maten med. Ready to serve så att säga. Ja, så länge jag är med så klart. Men jag vill ju inte vara ifrån älsklingen mer än någon timme åt gången ändå.

Känner att bröstmjölken snart inte räcker och han äter med så god aptit, så det blir nog lite större portioner så småningom. Men jag drar ut på det så mycket jag kan :-)


Inte mycket kvar av den portionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0