Sjukling

Stackars liten är förkyld. Från kl 2.30 i natt gick jag och mannen i skift ute i vardagsrummet och skumpade runt på lillen som skrek och sov om vartannat. Ville inte ens ha tutte.

Vilken tur att jag fick tag i en sele. Ergo Babyn är det bästa köp ever till lillen!


Mannen gick till jobbet vid 9. Jag och lillen somnade i soffan. Det får bli en sån dag idag.


Eftersom horisontalläge inte är poppis just nu så fick det bli en liten kort promenad i selen istället.
Jag njöt av det fina vädret...

...och lillen sov sött.



Kommentarer
Postat av: sara

ååh stackars lillplutten, stor krya-på-sig-kram skickar jag!

2012-01-31 @ 21:53:24
URL: http://blogg.stalenbring.com
Postat av: Hanna

Huga, inte roligt när de små är sjuka och man inte kan göra så mycket för att hjälpa :( Hoppas att det går över fort!



Sv: Tack så mycket! Det kom som en glädjande överraskning :)

2012-02-02 @ 20:49:55
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0