Kalashelg


Oj, vilken riktig kalashelg det blev!

Igår var vi på 1-årskalas/barnvälsignelse för lilla Amos. Tänk att det redan gått ett år sedan Amos föddes och snart ett år sedan hans kära pappa Markus gick bort i cancer. Så det var ett extra känslomässigt 1-årskalas. Men samtidigt vet vi att Markus har det bra där han är nu och säkert är med oss från himmlen. Vänner till familjen hade samlat in brev där Markus vänner skrivit till Amos om hans pappa som de tryckt upp en bok av så att Amos ska få en bild av vem hans pappa var. Jättefint!

Förutom gårdagens kalas var det tårtkalas i kyrkan idag då vi avtackade våra kära pastorer Ted och Siw. Jag hade laddat hela veckan med att sockerfasta (nästan) så jag tog både en, två och tre omgångar tårta :-)


Tårtbuffé i kyrkan

Har varit en rätt OK träningsvecka också även om jag missade dagens sköna söndagspass. Istället fick jag sovmorgon och det är ju inte fy skam det heller. Passade särskilt bra då L sovit lite dåligt de senaste nätterna och vi dessutom förlorade en timme i natt. Så nu är jag utsövdsockerbehovet är mättat för stunden och jag laddar för nästa vecka. Som det ser ut nu blir det en härlig vecka med flera sociala aktiviteter. Ska försöka få till iaf. 4 pass på gymmet också. Lite svårt att få till nu då lillen verkar vara inne i en fas och inte alltid sover som jag vill. Jag brukar ju annars passa på att träna när han sover i vagnen. Annars får jag försöka passa in att träna när de har barnpassning eller ev. något kvällspass. Tjejerna på gymmet tycker ju bara att det är roligt när de får ta hand om lillen så det ska nog gå bra!

Hoppas ni haft en bra vecka och får en solig och fin nästkommande vecka också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0