Mammatid

I dag lämnade jag killen ensam med pappan en längre stund på kvällen för första gången. Pappan skulle ta hand om grötmatning och pyjamasfix själv för första gången. Mamman då? Jodå, hon var ute på tjej-och SPA-kväll i kyrkan hon! Härligt att få lite egentid, mysa med andra tjejer/kvinnor, få massage och bara slappna av. Jag hade lovat att komma hem före kl 22 för att nattamma lillen. Men när jag kom hem hade han redan somnat!
Stolta pappan fick betyget MVG och jag undrar om jag inte behövs mera nu...


Kommentarer
Postat av: sara

åh men du, det är klart att han behöver mamsen också!! mamma är alltid speciell, hela livet faktiskt!! :)

2012-03-15 @ 21:00:00
URL: http://blogg.stalenbring.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0