Prinsesspaning i Haga


Igår var jag och lillen på prinsesspaning i Haga.



Denna bilden tog jag för att lägga upp på Facebook och dokumentera att vi var på spaning.

Minuten efter kommer ett litet följe bestående av just Victoria, Estelle och ett litet följe! Oj vad kul att träffa på dem på första försöket! Jag hälsade och fick en nick och ett leende tillbaka av Victoria. Kunde inte riktigt med att stanna och fota, så det blev en bild på följets ryggtavlor istället :-)



Vad gäller monarkins vara eller icke vara så är jag FÖR monarkin. Att de liksom står över lagen är jag väl lite sådär tveksam till, men om alternativet är president har jag mycket hellre ett kungahus. Däremot tycker jag att Kungen borde abdikera och lämna över till Victoria och Daniel, efter att de har fått njuta av babylyckan förstås!

Resten av promenaden blev mindre glamorös med amning på Hagatoaletten. Men bättre en mätt och nöjd lillprins än en Grin-Olle på vägen hem!





Kommentarer
Postat av: sara

haha vad kommiskt att ni faktiskt mötte dem!!

2012-03-09 @ 11:28:24
URL: http://blogg.stalenbring.com
Postat av: Hanna

Haha, men vad roligt! :)



Sv: Det känns verkligen lyxigt med en hel frysbox, och nödvändigt för oss som har en älgjägare till pappa i familjen som fixar årets förbrukning av kött under hösten :)

2012-03-11 @ 20:54:01
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0