Vasaloppsspinning


Grattis och bra jobbat alla som genomförde Vasaloppet idag!



Själv smet jag iväg till gymmet tidigt i morse och förväntade mig ett öde gym. Men väl där möts jag av en skara tokiga människor som körde Vasaloppsspinning dagen till ära. Trots min underbara Ben&Jerry-uppladdning igår kväll, var jag INTE sugen på flera timmars spinning på morgonen.

Det fick bli ett lite halvslött gymprogram för baksida (ben, rygg, axlar) istället!


Första, men inte sista, gången jag smakade B&J. Såå gott!

Idag hade vi dessutom vänner här på lunch. Jag hade bakat kladdkaka och det blev jättemycket kvar, eller iallafall före jag högg in på den... Så nu kan jag faktiskt säga att mitt chokladbehov är mättat, för stunden iaf :-)


I papperskorgen på gymet :-)


Kommentarer
Postat av: sara

jag förstår varför du dissade vasaloppsspinningen, låter ju värre än det riktiga loppet! ;)

2012-03-05 @ 18:34:07
URL: http://blogg.stalenbring.com
Postat av: sara

förresten, om det var din första b&j innebär det att du inte har smakat den godaste än - chunky monkey! oslagbar! :)

2012-03-05 @ 18:35:09
URL: http://blogg.stalenbring.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0