Färg och form


Blir så glad av all denna härliga färgexplosion som är nu. Träden blir gröna, blommor slår ut i alla dess färger och både kläd- och inredningsmodet är fullt av färger. Man blir inte längre deprimerad av att gå till köpcentret - snarare tvärtom. Blir istället glad (och köpsugen vilket kanske är meningen) av alla härliga färger!

Kan ju inte påstå att jag köpt mycket kläder på sista tiden. Gått runt i ett amningslinne och en kofta. Ev en skjorta över eller oftast blir det träningsoutfit dagen igenom eftersom jag ofta tränar på förmiddagen men inte hinner duscha förrän på kvällen. (OK eftersom jag inte alltid blir så svettig på mina 30-minuters gympass).

Ändå tänkte jag passa på att uppdatera med en dagens outfit!


Adidasjacka - älskar den lila färgen - och underbara mysjeansen.

Passande nog är mitt senaste klädköp både fin och träningsvänlig och i en glad färg så klart. Älskar denna lila färgen!


Här tillsammans med mina kära orkidéer - som blommar om IGEN - samt lite härligt doftande basilika och färglad frukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0