Hoppsan!


Nu ni så ska löparnerven få utlopp! Har inte joggat på typ 2 år (var ju rätt rund om magen förra året). Men fina sommardagar som dessa så spritter det i bena. Idag var det dags att införskaffa ett par nya Asics. Alltid kört Asics tidigare med bra erfarenhet, så fortsätter på det spåret. Dock en annan modell det här året. En lite lättare och aningens mindre dämpad än mina tidigare. Imorgon ska jag ut i spåret! Får se hur långt jag orkar...

Skulle vilja ha något lopp framåt hösten att träna inför. 5 el kanske rent av 10 km. Någon som har något bra tips här i Stockholm? Har nog aldrig sprungit så långt som 10 km, så det är kanske ett bra mål? Ska klura lite på det.






Mina gamla GT 2140 med det obligatoriska hålet på tån...

Kom förresten hem med 3 (!) par skor. Löparskorna och inomhusskorna (ett par Nike air max utgående modell för halva priset) var planerade.





Då jag mest tränar på gymmet har jag inte så stora krav på inomhusskorna. De här var riktigt mjuka och sköna. Dessutom ett bra pris. Köper nästan alltid för små skor och mina stackars tår har fått plågas länge nog nu i mina gamla inomhusskor, så ska bli skönt att få ta på sig dessa nästa gång!

Tredje paret blev dessa chockrosa godingarna. Halva reapriset och endast ett par kvar, som dessutom var i min storlek. De liksom vädjade till mig att få följa med mig hem och jag kunde inte stå emot :-)




250 kr blev slutpriset för realflexarna :-)

Det blir ju så mycket roligare att träna när man har fina och bra grejer. Jag riktigt längtar till imorgon när jag får ge mig ut och jogga! Ikväll laddar jag upp med dessa godsaker :-)


Testar ny smak av B&J. Dough-ble Whammy. Även ny smak på chokladen. 70 % med kokos! Det bästa av två världar :-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så härligt! Det spritter ordentligt i mina ben, men jag tar det lugnt med kalaskulan som sitter där fram..Nästa sommar, då jädrans :)



Sv: Chokladmoussetårtan är från Almondy och finns i frysdiskar lite här och var..Mycket god var den :)

2012-05-27 @ 22:11:21
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0