MBC á la Viktoria


Ja, snopet blev det när MBCn var intsälld. Egentligen var det lite skönt att slippa ta sig och dit och försöka matcha med lillens mat och sovtider. Men jag var ändå taggad på lite uteträning, så jag gjorde helt enkelt mitt eget MBC-pass. Helt gratis också!

Skämdes inte ens över att göra diverse gymnastiska övningar utomhus bland vanligt folk som är ute och promenerar. (Det mest skämmiga var väl kanske att ta bilder på det hela...)
Vet inte om det är för att man landar och blir så mycket tryggare i sig själv och i med sin kropp när man är mamma, eller är det kanske så att jag blivit vuxen nu? Spelar inte lika stor roll vad andra ska tycka längre. Det är befriande!

Fick till ett skönt pass i solen ialla fall. Ursäkta de lite knasiga bilderna, men de är tagna med telefonens självutlösare och var lite svårt att få till.


Utfall i uppförsbacke. Samt senare även utfall från bänk.


Triceps mot bänk


Armhävning mot bänk


Fin sjöutsikt under träningspasset


Lillen njöt också av ett utomhuspass, dock i lite lugnare tempo :-)


Lite mage och en riktig powerwalk på det så blir man så här glad efteråt

Det verkar som om den där Gabriella som har hand om MBC-passen ialla fall är mån om sina kunder. När jag kom hem hade jag fått ett mail med en hemläxa. Sånt gillar jag! (Engagerade träningsinstruktörer alltså). Jag hade ju redan kört ett eget litet pass och intagit vilomode, så jag skippade hemläxan, men kanske något för er? Här har ni den om ni skulle bli rastlösa i kroppen!

Ha nu en riktigt skön helg allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0